QualityFry voor de hotelsector.

Stefanie D'Here  |   22 februari 2021

We weten dat het belangrijkste aanbod van de hotels de accomodatie is.   Maar een goede service rond “Food & Beverage” is één van de fundamentele pijlers om het inkomstenvolume van het hotel te vergroten.

Er zijn twee soorten klanten waarop u zich moet concentreren :

  • Accommodatie klant: boekt een overnachting al dan niet met ontbijt, lunch of diner.
  • Cateringklant: het type klant dat reserveert in het restaurant van het hotel voor een lunch / diner.

Het is belangrijk dat u de behoefte van uw klanten kent om de juiste diensten aan te bieden.

Waarom kiezen voor een QualityFry friteuse in uw hotel ?

  • Een 24/7 keukenservice : voor hotels die alleen logies aanbieden en geen keuken hebben.  Een QualityFry friteuse is een compact en stand-alone toestel, gemakkelijk te installeren zonder afzuiging en op 220V.  Het innovatieve filtersysteem is verwerkt in het gehele assortiment.  Keukenruimte zal geen probleem zijn.
  • QualityFry. plug & play keuken :  voor hotels die meestal een 12-uur foodservice hebben en meestal een vast menu aanbieden. De QualityFry-apparatuur biedt de mogelijkheid om een ​​gevarieerd menu samen te stellen met vers ingrediënten, zoet en hartig voedsel snel en volledig automatisch. Het menu in uw restaurantservice uitbreiden en erop richten om klanten aan te trekken die niet per se in uw hotel verblijven, is een geweldige strategie om uw merk te positioneren
  • QualityFry. geen meubels. geen geurtjes:  naast de bovengenoemde voordelen biedt de QualityFry apparatuur  aan grote hotelketens de mogelijkheid om een ​​extra minikaart te creëren of 24 uur per dag roomservice aan te bieden  zonder afhankelijk te zijn van de keuken van het restaurant of extra personeel.